Tuesday, November 29, 2011

حمله به سفارت بریتانیا، به اسم ما ایرانیها؛ و حالا تکلیف و جواب ما ایرانیها


حمله به سفارت بریتانیا به اسم ما ایرانیها؛ و حالا تکلیف و جواب ما ایرانیها:

حکومت ایران به دلایل متعددی الان بسیار لطمه پذیر است. همچنین سابقه تاریخی این رژیم نشان می دهد که همانطور که در مقابل تحمل و وادادگی به سرعت جری می شود و چنگ و دندان نشان میدهد، به همان سرعت هم در مقابل فشار و مقابله به مثل عقب نشینی میکند و میترسد.
بیایید گروههایی درست کنیم و از بعد از ظهر جمعه -قبل از تعطیلی ادارات- تا آخر روز شنبه، در یک حرکت خودجوش در مقابل سفارتخانه ها ونمایندگی های ایران در همه جای دنیا که شدنیه، در اعتراض به اغتشاشگری نیروهای ارزشی ایران، تجمع مردمی کنیم و-البته بدون وحشیگری و به صورت متمدنانه- نگذاریم کارکنان این سفارتخانه ها از محلشان خارج شوند، یا حداقل اگر بیرون رفتند معنی ترس و مقابله به مثل را با همه وجودشان حس کنند و به بالادستی هایشان گزارش بدهند که آثار و فایده این کثافتکاریهایی که در ایران انجام میدهند، در عمل چیست. به بقیه مردم دنیا نشان دهیم که آنها از مردم نیستند و بفهمند اینکار چقدر نفرت انگیز است و با این اعمال حتی در میان ایرانیان هم منزوی تر میشوند.

در لندن، اگر واقعا چندتا با غیرت جمع شوند، حتی میتوان در کنار سفارت، در دفتر پرس تی وی تجمع کرد که هم طبعا حفاظت دیپلماتیک ندارد، هم اعتراض به سرعت رسانه ای میشود، هم اینکه این کانون تبلیغ خامنه ای که از پول سهم فرزندان ایران تامین میشود، بفهمد کجای کار ایستاده است.

موافقها، که غیرت چند ساعت تو خیابونها رو دارند و میان بیرون، تو بالاترین مثبت بدن، شیر کنن و اگر نظری دارید هم کامنت بگذارید.

اینهم یک ویدیو از رسانه های معتبر ایرانی که تلویحا این حماقت را تایید و تکریم هم میکند: