Thursday, March 31, 2011

اخطار! تصاویر دزدان ملت را نبینید


مراقب باشید!
لینکی در بالاترین است که می‌گوید:
تصاویر دزدان ملت ( 3.4 هزار میلیارد تومان در اختیار 43 نفر).
این لینک کلی هم کلیک و مثبت جذب کرده که موضوع را جدی میکند.
اما: با کلیک روی این لینک به صفحه ای می روید که مشابه (دقیقا کپی) صفحه لاگین اصلی بالاترین است. شما ناخودآگاه می خواهید لاگین کنید و این صفحه کپی، خیلی ساده سعی می کند اطلاعات لاگین شما به بالاترین را بدزدد. دومین این صفحه balatari.tk است، نه balatarin.com.
اگر اطلاعاتتان را در این صفحه کپی وارد کرده‌اید، سریعا آنها را در بالاترین واقعی عوض کنید (پیش از اینکه سارق اطلاعاتتان اینکار را به نفع خود بکند.)

به نظر من این که این سایت را چه کسی و با چه کردیت کارتی ثبت کرده قابل ردگیری است و فکر می کنم صاحبان بالاترین باید علیه چنین چیزی اقامه دعوی کنند و مطمئن باشند جمعیت زیادی پشتیبان آنهاست.

اینکه سایتهایی سعی در دزدی اطلاعات مردم می کنند چیز نوینی نیست. اینکه لینک دزد در سایت اصلی باشد ولی چرا.

اطلاعات دومین:

BV Dot TK
Dot TK administrator
P.O. Box 11774
1001 GT Amsterdam
Netherlands
Phone: +31 20 5315725
Fax: +31 20 5315721


تا بالاترین بخواهد بجنبد ما چه کنیم؟
1 - به آدرس زیر ایمیل بنویسید و این موضوع را اطلاع دهید: ایمیل شکایات سوء استفاده کردن از امکانات سروری که به این دومین سرویس میدهد این است:
abuse@dot.tk
دزدی هویت در همه جای دنیا جرم کیفری است و هر سرویس دهنده ای باید جلوی عمل مجرمانه با استفاده از امکاناتش را بگیرد.

2- گزارش تخلف رد کنید

3- در جای لاگین و پسورد صفحه دروغین، اطلاعات غلط وارد کنید تا دزد اطلاعات به زحمت فراوان بیافتد و اطلاعات کسانی که متاسفانه به غلط اعتماد کرده اند در لابه لای آنها گم شود یا حداقل دیرتر نوبت امتحان آنها شود تا فرصت بیشتری برای یافتن حقیقت و تغییر پسورد داشته باشند.

4- مثبت بی دلیل آنهم فقط با توجه به عنوان فریبنده لینک ندهید، لطفا

این موضوع البته این حسن را هم داشت که با هر دو چشم دیدم چطور می توانی حتی دزد باشی و از صاحب مال دزدی -یا دوستانش- مثبت هم بگیری.
گمانم بالاترینی هایی که مثبت فله‌ای و هول هولی می دهند اگر کمی راجع به کارشان تردید کنند خیلی بد نباشد.

9 comments:

  1. دوست عزیز من در دام این شیادان پلید گیر افتادم دیگر قادر به لوگین شدن در بالاترین نیستم لطفا اگر کاری از دستتان بر می اید برای من انجام دهید خیلی تاسفم ایا بالاترین میتواند اکونت مرا برگرداند؟؟؟

    ReplyDelete
  2. بالاترین از این موضوع با اطلاع ست:
    http://balatarin.com/permlink/2011/3/31/2436183#c-4284416
    پس بهتره هرچه زودتر باهاشون تماس بگیری و بخواهی ایمیلت رو برگردونن به هر چیزی که چند روز پیش بوده و پسوردت رو ریست کنن و بفرستن به ایمیل قبلی (که هکر عوض نکرده). اینطوری اونها هم مطمئن میشن که اکانت به دست صاحبش برمیگرده.
    البته اگر از دیتابیس شون بک آپ داشته باشن که مطمئنم باید حداقل از یوزرهاشون بک آپ داشته باشن؛ حتی اگر مال ماه قبل هم باشه.

    ReplyDelete
  3. تك تكتون داريد گاييده ميشيد
    نوبت به تو هم ميرسه
    ميبيني تعداد بيشمارتون! چقدر شده؟
    هر جاي دنيا هم باشيد بهتون ميرسيم
    نوبت به نوبت

    ReplyDelete
  4. خاک تو سر اشغالتون ساندیس خورای پست زورتون به مردم نمیرسه بالاترین رو هک میکنید خیلی کوچولو تر از این حرف هایید با اون رهبر ادلنگتون

    ReplyDelete
  5. هر جای دنیا!
    دنیای شما فقط همون لبنانه
    اونم جنوبش
    عمرتون داره سر میرسه
    آخرین دست و پاها رو می زنین

    ReplyDelete
  6. رژیم جنایتکار ولایت وقیح در اخرین روزهای عمر پلید خود دست به چنین دزدی های احمقانه و کثیف خود میزند رسوایی و فساد سر تا پای اخوندان و توله سگان ولایت وقیح را گرفته و روز به روز در حال فرو رفتن در منجلاق هستند

    ReplyDelete
  7. ای ول بر بچه های بالاترین نه اینکه خواهر مادر فارس نیوز رو گاییدیم و روز به روز میرنیم تو دهن اخوندان جنایتکار خامنه ای کفتار و مزدوران خون خوارش دست به دزدی و کارهای پلید خود میزنند
    ساندیس خورای اشغال

    ReplyDelete
  8. جالبه که دست و پا زدنهای اینها که از ترس دارن توی تنباشون میرینن هوشم میاد از این دست وپا زدنها و به هول افتادنشون ...چنان به ترس افتادن که توی خیابان خودشون با ماسم بیرون میان هاهاهاها خنده بکنید و به ریششون بخندین من سال 57 را دیدم که چطور یک ساواکی را چندین نفر چاقو و دشنه را همزمان به شکمش فرو کردنند ، شاید یک کم دیر اما به هر حال به آن روز خواهیم رسید
    هوهوهوهوه میخورمت ساندیخور
    علی

    ReplyDelete
  9. کمیساریای عالی حقوق بشر ایران در اروپاApril 1, 2011 at 8:14 AM

    وب سایت سازمان ما را در بالاترین بسته شده و تا به امروز چندین با ای میل هم دادیم ولی هیچ جوابی نیامده است ، اگر شما های که این پیام را می بینید و می توانید به بالاترین این گزارش ما را برسانید .

    با سپاس
    کمیساریای عالی حقوق بشر ایران در اروپا

    info@humanrightsiranineurope.com

    ReplyDelete